Autori:
Fiocca, Renato ![](http://www.bncf.firenze.sbn.it/img/logo-bncf.jpg)
,
Ferrario, Ivo ![](http://www.bncf.firenze.sbn.it/img/logo-bncf.jpg)
Titolo:
Una riflessione sulle responsabilità dei clienti nel mondo digitalePeriodico:
Micro & macro marketingAnno:
2021 - Volume:
89 - Fascicolo:
2 - Pagina iniziale:
483 - Pagina finale:
496Digital transformation is involving broader sections of the population. Our country, after overcoming a deficit on the structural aspects of the network, faces what can be defined as a second level of digital divide, mainly linked to the use that the population can make of it. From the partially distorted use of the internet and social media derive some phenomena of disinformation (fake news) and, more generally, the need for a higher level of consciousness in the use of technologies, to the point of evoking a co-responsibility between companies and consumers.
Premi sulle icone
![](http://www.bncf.firenze.sbn.it/img/logo-bncf.jpg)
a fianco dei nomi per visualizzare i libri scritti dall'autore
X
Opere monografiche dal catalogo BNCF
SICI: 1121-4228(2021)89:2<483:URSRDC>2.0.ZU;2-J
Testo completo:
https://www.rivisteweb.it/download/article/10.1431/101626Testo completo alternativo:
https://www.rivisteweb.it/doi/10.1431/101626Esportazione dati in Refworks (solo per utenti abilitati)
Record salvabile in Zotero
Biblioteche ACNP che possiedono il periodico