Autore: Nanni, Roberto
Titolo: Coop private label development strategy
Periodico: Symphonya
Anno: 2015 - Fascicolo: S3 - Pagina iniziale: 46 - Pagina finale: 50

Coop private label portfolio is the tool to realise the cooperative mission to provide consumers guarantees on quality, safety, environment care, ethical commitment, fair trade as well as good value. Coop private label range was extended over time focusing on intercepting new emerging needs to be able to provide a full range of products for different types of consumption and maintain the leadership in the Italian retail market.


Premi sulle icone a fianco dei nomi per visualizzare i libri scritti dall'autore



SICI: 1593-0300(2015)S3<46:CPLDS>2.0.ZU;2-8
Testo completo: http://symphonya.unimib.it/article/download/2015.5.06nanni/11209

Esportazione dati in Refworks (solo per utenti abilitati)

Record salvabile in Zotero

Biblioteche ACNP che possiedono il periodico
Le Biblioteche aderenti
foto biblioteca

Università degli Studi Internazionali di Roma - UNINT : Biblioteca
Via Cristoforo Colombo, 200
00147 - Roma