Autore: Plata, Emanuele
Titolo: The evolution of sustainability perceptions in mass-market products
Periodico: Symphonya
Anno: 2015 - Fascicolo: S3 - Pagina iniziale: 29 - Pagina finale: 35

Planet Life Economy Foundation (PLEF) is an Italian non-profit organization constituted in 2003 by managers and entrepreneurs from the mass-market industry. The perceptions of the sustainability of industrial brands (IB) and private labels (PL) are deepened according to consumer online opinions. The analysis conducted by WEB Research Srl (Gian Marco Stefanini) and Chase Rossman focuses on the outdoor clothing company "Patagonia" and its proprietary stores.


Premi sulle icone a fianco dei nomi per visualizzare i libri scritti dall'autore



SICI: 1593-0300(2015)S3<29:TEOSPI>2.0.ZU;2-O
Testo completo: http://symphonya.unimib.it/article/download/2015.5.03plata/11206

Esportazione dati in Refworks (solo per utenti abilitati)

Record salvabile in Zotero

Biblioteche ACNP che possiedono il periodico
Le Biblioteche aderenti
foto biblioteca

Università degli studi [Padova] : Polo di Scienze sociali : Biblioteca di Geografia, Scienze Economiche e Aziendali ed Emeroteca di Ca' Borin
Via del Santo, 22
35123 - Padova