Autori: Vernuccio, Maria , Latorre, Annaluce
Titolo: ll social ed il mobile commerce secondo gli esperti di digital marketing
Periodico: Micro & macro marketing
Anno: 2014 - Volume: 67 - Fascicolo: 1 - Pagina iniziale: 127 - Pagina finale: 144

Advances in social media and mobile communication have ledto the development of "social" and "mobile commerce". Stemming from aliterature review, this paper aims to explore practitioners' interpretative perspective of the phenomena. To this purpose, we have drawn upon 25 in-depth interviews with Italian digital marketing specialists and examined their point of view using content analysis techniques. The findings show the characteristics, potentialities and critical aspects of "social" and "mobile commerce" in Italy.


Premi sulle icone a fianco dei nomi per visualizzare i libri scritti dall'autore



SICI: 1121-4228(2014)67:1<127:LSEIMC>2.0.ZU;2-1
Testo completo: http://www.rivisteweb.it/download/article/10.1431/76502
Testo completo alternativo: http://www.rivisteweb.it/doi/10.1431/76502

Esportazione dati in Refworks (solo per utenti abilitati)

Record salvabile in Zotero

Biblioteche ACNP che possiedono il periodico
Le Biblioteche aderenti
foto biblioteca

Corte dei conti [Roma] : Biblioteca 'Antonino De Stefano'
Via Baiamonti, 25
00195 - Roma