Autore:
Luceri, Beatrice
Titolo:
Panel di insegna longitudinale. Possibile fonte del vantaggio competitivoPeriodico:
Mercati e competitività Anno:
2007 - Fascicolo:
4 - Pagina iniziale:
37 - Pagina finale:
60The paper explain the use of customer panels by retailers for primary data systematic collection in order to support the marketing decision process. The aim is to analyze corporate, point of sale and category panels contribution to the generation of knowledge elements related to the competitive assessment, the service quality, the communication and assortment effectiveness and the definition of retail mix policies. Keywords: Panel, primary data, retailers, marketing decision process, retail mix.
Premi sulle icone
![](http://www.bncf.firenze.sbn.it/img/logo-bncf.jpg)
a fianco dei nomi per visualizzare i libri scritti dall'autore
X
Opere monografiche dal catalogo BNCF
SICI: 1826-7386(2007)4<37:PDILPF>2.0.ZU;2-S
Testo completo:
http://www.francoangeli.it/riviste/Scheda_Rivista.aspx?IDArticolo=32319&Tipo=Articolo PDFEsportazione dati in Refworks (solo per utenti abilitati)
Record salvabile in Zotero
Biblioteche ACNP che possiedono il periodico