Articoli pubblicati da:
Zerbini, CristinaRisultato della ricerca: (15 titoli )
Buono per Te, Buono per il Pianeta. La strategia di sostenibilità di Barilla |
Micro & macro marketing - 2021
Come comunicare efficacemente con i claim nutrizionali |
Mark up - 2023
Consumers' attitude and purchase intention towards organic personal care products: an application of the S-O-R model |
Sinergie - 2020
Consumers' intention to buy generic drugs: Evidences from the Italian setting |
Mercati e competitività - 2017
Environmental sustainability and food packaging. The role of packing material in purchasing decisions |
Sinergie - 2020
Eu Ecolabel: il ruolo delle etichette ambientali nel processo decisionale di acquisto |
Micro & macro marketing - 2021
Food packaging il ruolo del materiale nel processo di acquisto |
Mark up - 2021
La marca del distributore premium nella prospettiva degli attori della filiera: un'analisi esplorativa |
Micro & macro marketing - 2018
Mobile shopping behavior: a bibliometric analysis |
Sinergie - 2022
New shopping behaviors in a changing environment |
Sinergie - 2023
Nutritional claims and framing effect: how does the way of communication impact on the product perception? |
Sinergie - 2023
Packaging as a Tool for Product Enhancement. Summary Manifest on Recent Literature from a Marketing Perspective |
Micro & macro marketing - 2023
Promuovere scelte alimentari corrette attraverso le etichette nutrizionali |
Sinergie - 2018
Sexual stimuli in advertising: The opposite sex effect |
Mercati e competitività - 2018
Sustainable Supply Chain Management: una review della letteratura |
Micro & macro marketing - 2021