Autori:
Taysum, Alison,
Mynbayeva, Aigerim,
Pogosian, Victoria,
Arar, Khalid,
Imam, Hauwa,
McGuinness, Samuel J.,
Chopra, Priti,
Harrison, Kathy,
McNamara, Gerry,
O'Hara, Joe,
Yelbayeva, ZarinaTitolo:
Optimising Well-Being and Learning Through Participatory Processes and Practices: an International Comparative Analysis of Ten Groundwork Case-Studies in SchoolsPeriodico:
Italian journal of sociology of educationAnno:
2020 - Volume:
12 - Fascicolo:
1 - Pagina iniziale:
182 - Pagina finale:
210no abstract
SICI: 2035-4983(2020)12:1<182:OWALTP>2.0.ZU;2-X
Testo completo:
http://ijse.padovauniversitypress.it/2020/1/11Esportazione dati in Refworks (solo per utenti abilitati)
Record salvabile in Zotero
Biblioteche ACNP che possiedono il periodico