Articoli pubblicati da:
Cassia, FabioRisultato della ricerca: (11 titoli )
Austerity Programs and Services Quality Within Italian Municipalities. An Exploration of Trends and Evolving Practices |
Economia dei servizi - 2013
Business-to-business branding: continuità, discontinuità e problemi aperti |
Mercati e competitività - 2011
Data-driven use of cross-border e-commerce platforms and export performance: The mediating role of foreign market knowledge acquisition |
Sinergie - 2022
Digital landscapes: how digitalization impacts business: Fabio Cassia interviews Timothy O'Connell, Accelerator Director H-FARM Spa |
Sinergie - 2017
Does social couponing stimulate positive eWOM and online referrals? |
Sinergie - 2016
Efficacia delle alleanze di marketing per l'accesso ai mercati emergenti delle Pmi distrettuali: il caso 'Italian Legwear Shanghai' |
Micro & macro marketing - 2011
Ingredient branding: un'opportunità per le imprese prive di un brand forte? |
Micro & macro marketing - 2017
Linking citizens' ratings to services quality improvements: an empirical analysis and some potential solutions |
Sinergie - 2009
Local vs. global social-couponing sites: a study of merchants' satisfaction |
Sinergie - 2014
Sfide di marketing per le utilities: il mercato del gas |
Management delle utilities : la rivista di economia e gestione dei servizi pubblici - 2006
Strategie di branding nei mercati business-to-business: il caso Schneider Electric |
Micro & macro marketing - 2014