Articoli pubblicati da: Lewis, Barbara R.


Risultato della ricerca: (8 titoli )

Promesse di servizio, problemi e rimedi: l'efficace gestione del disservizio
De Qualitate - 1998
visualizza dettagli
Scheda completa: full text, export citazione, ACNP, libri su BNCF

Service quality in the financial sector. Customer care in financial service organisations
International journal of bank marketing - 1989
visualizza dettagli
Scheda completa: full text, export citazione, ACNP, libri su BNCF

Service quality in the financial sector. Introduction
International journal of bank marketing - 1989
visualizza dettagli
Scheda completa: full text, export citazione, ACNP, libri su BNCF

Service quality in the financial sector. Quality in the service sector: a review
International journal of bank marketing - 1989
visualizza dettagli
Scheda completa: full text, export citazione, ACNP, libri su BNCF

Service quality: recent developments in financial services
International journal of bank marketing - 1993
visualizza dettagli
Scheda completa: full text, export citazione, ACNP, libri su BNCF

Service quality: student's assessment of banks and building societies
International journal of bank marketing - 1994
visualizza dettagli
Scheda completa: full text, export citazione, ACNP, libri su BNCF


Technology in banking. Corporate attitudes towards electronic banking in Norway
International journal of bank marketing - 1987
visualizza dettagli
Scheda completa: full text, export citazione, ACNP, libri su BNCF

The youth market for financial services
International journal of bank marketing - 1991
visualizza dettagli
Scheda completa: full text, export citazione, ACNP, libri su BNCF