"

Autore
Rumiati, Raffaella Ida

Titolo
Per una valutazione della didattica oltre i processi
Periodico
Giornale italiano di psicologia
Anno: 2020 - Fascicolo: 3/4 - Pagina iniziale: 1061 - Pagina finale: 1065

In my comment I will explain why I do not always share the way in which the responsibilities in the evaluation processes are attributed to the different institutions in the Tommasi’s (2020) paper, otherwise very inspiring and accurate. Second, I will propose how to profitably use the tests of the transversal and disciplinary competences also in psychology.



SICI: 0390-5349(2020)3/4<1061:PUVDDO>2.0.ZU;2-K
Testo completo: https://www.rivisteweb.it/download/article/10.1421/100090
Testo completo alternativo: https://www.rivisteweb.it/doi/10.1421/100090

Esportazione dati in Refworks (solo per utenti abilitati)

Record salvabile in Zotero

Biblioteche ACNP che possiedono il periodico