"

Autore
Zinola, Anna

Titolo
Fior di Loto: dalla macrobiotica al biologico. Cambiare per restare se stessi
Periodico
Micro & macro marketing
Anno: 2016 - Volume: 74 - Fascicolo: 2 - Pagina iniziale: 283 - Pagina finale: 292

Sales of organic food products in Italy broke through another record in 2015, totaling € 2,5 billion, up 14.8 percent from the previous year. "Fior di loto" is an Italian company - founded on 1972 - specialized in organic food. The mission of the company is to select natural organic healthy foods, offering a complete nutrition product range.



SICI: 1121-4228(2016)74:2<283:FDLDMA>2.0.ZU;2-7
Testo completo: https://www.rivisteweb.it/download/article/10.1431/83715
Testo completo alternativo: https://www.rivisteweb.it/doi/10.1431/83715

Esportazione dati in Refworks (solo per utenti abilitati)

Record salvabile in Zotero

Biblioteche ACNP che possiedono il periodico