Risultato della ricerca: (18 titoli )
Fashionating Images. Audiovisual Media Studies Meet Fashion |
Comunicazioni sociali - 2017
Fashio-Branded Entertainment. How italian Fashion Brands Utilize Audiovisual Media to Tell Stories and Entertain |
Comunicazioni sociali - 2017
Textual Innovation of the Audiovisual Language in Fashion Film |
Comunicazioni sociali - 2017
'Women's Tales': Postfeminist Adventures into Consumerville |
Comunicazioni sociali - 2017
Metallurgic Fashion. Sartorial Transformations in Changing Techno-Mediated Words |
Comunicazioni sociali - 2017
Inside the Capsule of Artistic Practices. Wearing and Performing the Moving Image |
Comunicazioni sociali - 2017
The 'Parody of the Mottled Corpse' in Antonioni, Almodovar, Carax and Winding Refn |
Comunicazioni sociali - 2017
Yamamoto's Auratic Resistance and the Materiality of the Electronic Images in Notebook on Cities and Clothes |
Comunicazioni sociali - 2017
Tv Series and Fashion. A Look to the Audiences' Activities |
Comunicazioni sociali - 2017
The Canon of Style. Fashion in Factual Entertainment |
Comunicazioni sociali - 2017
Cosplay, Superheroes and the Democratization of Fashion |
Comunicazioni sociali - 2017
Spacchettiamo! Il fenomeno dei video haul nella relazione tra adolescenti e fashion brand |
Comunicazioni sociali - 2017
Tom Ford and the Live Fashion Show as a Mediatized |
Comunicazioni sociali - 2017
For More Histories of Theory and Theories of History |
Comunicazioni sociali - 2017
Il terrorismo jihadista occidentale: considerazioni per un'interpretazione subculturale |
Comunicazioni sociali - 2017
Un dittico 'romano': LA VESTALE E NORMA. Dal dramma classico al dramma lirico |
Comunicazioni sociali - 2017
'Andare alla Televisione'. Pubblici popolari e ritualità collettive della televisione italiana delle origini |
Comunicazioni sociali - 2017
Io viaggio da sola. Modelli di HEROINE'S JOURNEY nella nuova serialità televisiva |
Comunicazioni sociali - 2017