Risultato della ricerca: (10 titoli )
Consumer Neuroscience and Neuromarketing: What New on Marketing Research? |
Micro & macro marketing - 2014
Incidental Affective State and Financial Risk: Beyond a Valence-Based Approach |
Micro & macro marketing - 2014
Choice Preferences and the Ventromedial Prefrontal Cortex: New Insights from Neuroeconomics and Applications in Translational Research |
Micro & macro marketing - 2014
Marketing and Neuroscience: How Electroencephalographic Tools Could Help to Design and Analyze Commercial Advertising Campaigns |
Micro & macro marketing - 2014
L'integrazione di dati amministrativi e campionari per arricchire i sistemi informativi di marketing nel farmaceutico: evidenze empiriche legate al record linkage |
Micro & macro marketing - 2014
Guardare per comprare: il visual marketing per la progettazione e valutazione del display distributivo. Il caso studio dello scaffale oli nella Gdo |
Micro & macro marketing - 2014
Med-Laine: sostenibilitàe lusso nella filiera del tessile-abbigliamento |
Micro & macro marketing - 2014
Abb: segmentare il mercato e l'offerta del service, Intervista a Francesco Piccioni |
Micro & macro marketing - 2014
Micro & macro marketing - 2014
Flash in tema di "Consumer Neuroscience and Neuromarketing: What New in Marketing Research?" |
Micro & macro marketing - 2014