Articoli pubblicati da:
Pucci, TommasoRisultato della ricerca: (11 titoli )
Branding your identity online! The importance of the family dimension for Italian family wine businesses' foreign turnover |
Sinergie - 2020
Characteristics and business models of the Italian cosmetics industry: an exploratory analysis |
Finanza marketing e produzione - 2013
Il diritto all'accesso nella società dell'informazione e della conoscenza. Il digital divide |
Informatica e diritto - 2002
Does brand market value affect consumer perception of brand origin in the purchasing process? The case of Tuscan wines |
Mercati e competitività - 2017
Managing resources and innovation inside the industry (Industrial) 4.0 Revolution: The role of Supply Chain |
Sinergie - 2019
Marketing imprenditoriale, gestione degli intangibles e competitività. Un'analisi nel settore dell'abbigliamento infantile |
Mercati e competitività - 2011
Marketing in the Wine Business: Present Challenges and Future Developments. Introduction |
Micro & macro marketing - 2019
Modelli di business e strategie di marketing nelle medie imprese. La gestione della crisi tra continuità e cambiamento |
Mercati e competitività - 2013
New venture creation in academia: preconditions and drivers for the emergence of academic spin-offs |
Sinergie - 2015
No need to choose between innovation and internationalization: when pursuing two strategies at a time leads to firm superior performance |
Piccola impresa - 2017
Willingness to Pay for a Regional Wine Brand |
Micro & macro marketing - 2016