Articoli pubblicati da:
Risitano, MarcelloRisultato della ricerca: (14 titoli )
Analysing customer experience in heritage tourism: Empirical evidence from an Italian cultural district |
Mercati e competitività - 2019
Analyzing maritime economy in the Mediterranean: a focus on the Campania region |
Rivista italiana di economia demografia e statistica - 2014
Analyzing the relationships among critical brand equity drivers and consumer behavioural intentions |
Finanza marketing e produzione - 2013
Complementary assets and green practices in shipping management: a multiple case study analysis |
International journal of transport economics - 2016
Creazione di valore per i clienti attraverso le relazioni di marca. Applicazione empirica di un modello di Customer brand equity. |
Industria & distribuzione - 2003
Evaluating tourist behaviour in sport mega-events through a structural equation model |
Mercati e competitività - 2017
La gestione del valore della marca nelle reti di franchising. I risultati di un'indagine empirica |
Mercati e competitività - 2005
Green practices in port authority management: A multiple case study |
Mercati e competitività - 2017
Heterogeneity of contextual resources and destination branding management: the Campi Flegrei case |
Sinergie - 2007
L'impatto dei mega eventi nella gestione strategica dei territori. Il caso America's Cup World Series di Napoli |
Mercati e competitività - 2014
The port community system as a local innovation system: A theoretical framework |
Mercati e competitività - 2017
The role of DMOs in tourism stakeholders systems. An empirical research in Italian context |
Mercati e competitività - 2011
Il ruolo delle basi cognitive del valore di marca nella determinazione del comportamento di acquisto del consumatore |
Sinergie - 2006
Strategie di sviluppo delle destinazioni turistiche e ruolo della marca territoriale |
Mercati e competitività - 2007