Comunicazioni sociali - 2017
Risultato della ricerca: (45 titoli )
'Andare alla Televisione'. Pubblici popolari e ritualità collettive della televisione italiana delle origini |
Comunicazioni sociali - 2017
The Canon of Style. Fashion in Factual Entertainment |
Comunicazioni sociali - 2017
Cosplay, Superheroes and the Democratization of Fashion |
Comunicazioni sociali - 2017
Un dittico 'romano': LA VESTALE E NORMA. Dal dramma classico al dramma lirico |
Comunicazioni sociali - 2017
Fashio-Branded Entertainment. How italian Fashion Brands Utilize Audiovisual Media to Tell Stories and Entertain |
Comunicazioni sociali - 2017
Fashionating Images. Audiovisual Media Studies Meet Fashion |
Comunicazioni sociali - 2017
For More Histories of Theory and Theories of History |
Comunicazioni sociali - 2017
Inside the Capsule of Artistic Practices. Wearing and Performing the Moving Image |
Comunicazioni sociali - 2017
Io viaggio da sola. Modelli di HEROINE'S JOURNEY nella nuova serialità televisiva |
Comunicazioni sociali - 2017
Metallurgic Fashion. Sartorial Transformations in Changing Techno-Mediated Words |
Comunicazioni sociali - 2017
The 'Parody of the Mottled Corpse' in Antonioni, Almodovar, Carax and Winding Refn |
Comunicazioni sociali - 2017
Spacchettiamo! Il fenomeno dei video haul nella relazione tra adolescenti e fashion brand |
Comunicazioni sociali - 2017
Il terrorismo jihadista occidentale: considerazioni per un'interpretazione subculturale |
Comunicazioni sociali - 2017
Textual Innovation of the Audiovisual Language in Fashion Film |
Comunicazioni sociali - 2017
Tom Ford and the Live Fashion Show as a Mediatized |
Comunicazioni sociali - 2017
Tv Series and Fashion. A Look to the Audiences' Activities |
Comunicazioni sociali - 2017
'Women's Tales': Postfeminist Adventures into Consumerville |
Comunicazioni sociali - 2017
Yamamoto's Auratic Resistance and the Materiality of the Electronic Images in Notebook on Cities and Clothes |
Comunicazioni sociali - 2017
L'arte del crimine tra liminale e liminoide. Il caso di Making a Murderer |
Comunicazioni sociali - 2017
Il capitale umano. Il lavoro delle audience nei connective media: tra user generated content (UGC) e professional generated content (PGC) |
Comunicazioni sociali - 2017
La comunicazione on line delle aziende cosmetiche alla luce di una nuova generazione di consumatori |
Comunicazioni sociali - 2017
Crisi e innovazione nel mondo della moda e del design |
Comunicazioni sociali - 2017
Crisis, Innovation and the Cultural Industry in Italy |
Comunicazioni sociali - 2017
The Italian Diaspora and the Impossibility of Home in Swiss Cinema |
Comunicazioni sociali - 2017
The Italian Diaspora and the Impossibility of Home in Swiss Cinema |
Comunicazioni sociali - 2017
The Italian Sense of the Web. A Social History of the Culture of Connectivity: A Mediatization Approach |
Comunicazioni sociali - 2017
MEDIA, CREATIVE INDUSTRIES AND CRISIS IN ITALY Cycles and Anticycles between Society and Communication. Preface |
Comunicazioni sociali - 2017
I media e la "traduzione" di eventi in moral panics: la comunicazione del terrore |
Comunicazioni sociali - 2017
Media, intrattenimento e crisi. A partire dalla crisi del 1929 |
Comunicazioni sociali - 2017
The Psychological Construction of Emotion. A Filmological Approach |
Comunicazioni sociali - 2017
Rimini Protokoll: Adolf Hitler: Mein Kampf Vol. 1 & 2. Il Teatro di fronte alla Storia |
Comunicazioni sociali - 2017
Social Media and Gender-Based Violence: Memory, Reflection, Action |
Comunicazioni sociali - 2017
Televisione tra Stato e Mercato: la frattura comunicativa degli anni Settanta |
Comunicazioni sociali - 2017
Vulnerabilità e dispositivi artistici: intrecci generativi |
Comunicazioni sociali - 2017
Between disinformation tactics and deciphering strategies, towards a semio-political analysis of "fake news" and "alternative facts" |
Comunicazioni sociali - 2017
È tutta scena. Le molte verità dell'era digitale |
Comunicazioni sociali - 2017
Introduction. Unsaying the Truth: An Apophatic View for the Digital Age |
Comunicazioni sociali - 2017
It Just Feels Right: Affective Veridiction in the Era of Post-Truth |
Comunicazioni sociali - 2017
Participation in the Hybrid Political Newsmaking and Its Consequences on Journalism Epistemology |
Comunicazioni sociali - 2017
The Post-Intermediation of Truth. Newsmaking from Media Companies to Platforms |
Comunicazioni sociali - 2017
Reaping What Has Been Sown: The Concept of Truth and Its Sufferings |
Comunicazioni sociali - 2017
Regimes of Truth and Pseudo-Environment: From Epistemic Chaos to Epidemic Contagion |
Comunicazioni sociali - 2017
Remaking the Truth in the Digital Age. Parrhesia and Human Interest |
Comunicazioni sociali - 2017
Social Media: Truth Will Out, Eventually |
Comunicazioni sociali - 2017
La verità mediata. Comunicazione politica e arte nell'era digitale |
Comunicazioni sociali - 2017