Risultato della ricerca: (14 titoli )
Moving at different speeds: the commercialization of television systems in Europe and its consequences |
Comunicazioni sociali - 2013
Tele-Saar: Europe's first commercial TV station as transnational experiment |
Comunicazioni sociali - 2013
Negotiating television's cultural potential as commercial asset: early experimental commercial television in the Netherlands |
Comunicazioni sociali - 2013
Mapping the region: the scope of Southern Television's identity during the emergence of ITV |
Comunicazioni sociali - 2013
Semi-commercial or semi-public service? Legitimacy and regulation of commercial television in Finland |
Comunicazioni sociali - 2013
La via italiana alla televisione commerciale |
Comunicazioni sociali - 2013
Da libere a private: sulla nascita della televisione commerciale in Italia |
Comunicazioni sociali - 2013
Berlusconi's television, before and after: the 1980s, innovation and conservation |
Comunicazioni sociali - 2013
Dallas, Italia: Cronaca di un successo (non troppo) annunciato |
Comunicazioni sociali - 2013
Media systems in Central Eastern Europe after 1989: a national way to post-communism? |
Comunicazioni sociali - 2013
The commercialization process of Romanian post-communist television: the movement for an independent television and its consequences |
Comunicazioni sociali - 2013
The commercialization of television in Switzerland: a matter of neighbours |
Comunicazioni sociali - 2013
Il mercato delle location cinematografiche: un modello interpretativo |
Comunicazioni sociali - 2013
Il fine sottratto: sull''ontologia drammatica' di H. U. von Balthasar |
Comunicazioni sociali - 2013