Risultato della ricerca: (10 titoli )
Editoriale. Rethinking Marketing in the Age of Artificial Intelligence |
Micro & macro marketing - 2021
The New Life of Marketing Research. The Insight Imperative. Introduction |
Micro & macro marketing - 2021
The New Life of Marketing Research. The Insight Imperative. This Issue |
Micro & macro marketing - 2021
Advances in Neuroscience and Its Application in Economics and Marketing Research |
Micro & macro marketing - 2021
A Multistep Strategy for Analyzing Consumer Generated Data |
Micro & macro marketing - 2021
Il marketing di nicchia. Una ricerca sul consumo di alimenti a fini medici speciali |
Micro & macro marketing - 2021
Willingness to Pay for Functional Foods in Europe and Asia: An Empirical Study in the UK and Japan |
Micro & macro marketing - 2021
Premium private label: propensione all’acquisto e sensibilità al prezzo nel canale digitale |
Micro & macro marketing - 2021
Buono per Te, Buono per il Pianeta. La strategia di sostenibilità di Barilla |
Micro & macro marketing - 2021
Il «bello e ben fatto» post Covid-19, da dove si riparte? |
Micro & macro marketing - 2021