Risultato della ricerca: (10 titoli )
The three service marketing paradigms: which one are you guided by? |
Mercati e competitività - 2012
The 3 pillars of The Naples Forum |
Mercati e competitività - 2012
Value co-creation: using a viable systems approach to draw implications from organizational theories |
Mercati e competitività - 2012
Governing business dynamics in complex contexts |
Mercati e competitività - 2012
On the sluggish adoption of Total Cost of Ownership business models - A SDL perspective |
Mercati e competitività - 2012
A Service-Dominant Logic for banking services |
Mercati e competitività - 2012
Il piano di comunicazione da strumento a processo organizzativo e relazionale. Il caso Henkel Italia |
Mercati e competitività - 2012
L'effetto paese d'origine sul comportamento del consumatore verso i prodotti cause related: intenzione all'acquisto, disponibilità a pagare e valutazione delle iniziative di cause related marketing |
Mercati e competitività - 2012
Innovazione, comunicazione e presidio dei mercati. Le performance delle imprese del Made in Italy |
Mercati e competitività - 2012
Green consumer behaviour: an exploration of values held by 'subjectivist' consumer |
Mercati e competitività - 2012